wtorek, 30 kwietnia 2013

Majówka...czas start!

Hej! Majówka u wielu z Was z pewnością zaczęła się w weekend ( tak jak u mnie ;) ). Większość jednak rozpoczyna ją dopiero jutro. W tym roku ten wolny czas spędzam bardzo aktywnie. Zwiedzałam już Toruń i byłam na Mazurach, a jeszcze tyle planów! Pogoda jednak nas nie rozpieszcza :( Liczyłam na piękne słońce i opalanie, a pozostaje mi ciepła bluza i herbata. Jednak uważam, że nie ma co marudzić! Najważniejsze jest to, że mamy chwilę dla siebie. Każdy wybierze najlepszy sposób na spędzenie majówki: błogie lenistwo, aktywność lub spotkania z rodziną i przyjaciółmi :) 

Tak jak już wspomniałam, majowy weekend będzie u mnie bardzo aktywny. Nie ma mowy o obijaniu się i obżeraniu kiełbaską z grilla! Lato tuż, tuż, a stroje kąpielowe czekają! Dzisiejszy zestaw Mel B już zrobiony, a jutro zamierzam biegać ;) Mam na dzieję, że na planach się nie skończy!

Dodaję kilka zdjęć z Torunia. Outfit codzienny, idealny do zwiedzania. Pozdrawiam!







spodnie | zara, bluzka | h&m, pasek | reserved, biżuteria | orsay, parfois, h&m, buty | f&f




Napisała: Dominika

9 komentarzy:

  1. super post! A outfit i obrazki z Torunia inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. nice look;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój piękny Toruń! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. takie codzienny outfit super <3
    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Toruniu raz i wiem, ze to jedno z moich ulubnych miast, jest piękne!!! Masz racje, nie ma co sie objadac- figura sama nie sie zrobi :) trzymam kciuki za Twoje cwiczenia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor spodni świetny:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominika jesteś śliczniutka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit! Lubię taki zwyczajny look, a kolor spodni genialny, muszę kupić podobne!
    Pozdrawiam, Ann.

    OdpowiedzUsuń